Fly and escort
« 1 z 13 »

W drugiej połowie 2017 roku w firmie Lune razem z Sebastianem Szlufikiem pracowałem nad projektem złożonym z 16 minigier VR (zarówno Oculus Rift jak i HTC Vive). Z końcem grudnia udało się ukończyć ostatnią grę z zestawu. Moim zadaniem było tworzenie assetów, level design, a także przygotowanie scen w Unity (w różnych proporcjach, w zależności od gry). W zestawie znajdują się między innymi roller coastery, fear room, symulatory jazdy, gry eskortowe, proste gry zręcznościowe itp. Założeniem było utworzenie zestawu gier eventowych, podczas których rozgrywka mogła się zmieścić w 2-3 minutach. Część wykorzystanych assetów została pobrana z AssetStore.

Podczas tworzenia pakietu, miałem możliwość 16 razy uczestniczyć w procesie produkcji gry od początku do końca. Patrząc na pierwszą i ostatnią grę przy której pracowałem mogę śmiało powiedzieć, że wiele się nauczyłem.

Poniżej krótki trailer.


Nie w każdej grze miałem okazję pracować nad tym i samymi zadaniami. Poniżej znajduje się rozpiska gier przy których miałem większy udział podczas produkcji, wraz z opisanymi zadaniami które wykonałem:

Fire HTC

  • Modele 3D (wszystkie poza roślinnością).

Fear room HTC

  • Level design
  • Modele 3D

Rollercoaster LavaLand VR

  • Level design
  • Optymalizacja

Paraglider

  • Modele 3D
  • Level design

Tron VR

  • Modele 3D.

Air Defence

  • Modele 3D
  • Level design
  • Optymalizacja

Office racing VR

  • Moedele 3D (część modeli zostało pobranych z internetu, w tym model samochodu)
  • Level design

Museum VR

  • Optymalizacja modeli zamków
  • Część modeli 3D

Bathyscaphe VR

  • Level design
  • Optymalizacja
  • Model batyskafu

Pirate VR

  • Część modeli 3D (wnętrze balonu)

Bungee ruins VR

  • Level design
  • Optymalizacja

Bungee VR

  • Level design
  • Modele 3D (poza ludźmi)

Rollercoaster ruins VR

  • Level design
  • Optymalizacja